گروه فرهنگی هنری وصال TV

گروه فرهنگی هنری وصال tv

کد اخبار

فروشگاه شارژ - وصال TV ,وصال TV جدید ترین ویدیو ,وصال TV

پیاده‌روی اربعین نماد پیروزی شیعه است

چهارشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۰ ب.ظ


معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران کشور پیاده‌روی اربعین را نماد پیروزی شیعه دانست.

 

 

روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ، حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی با اشاره به آیه «یریدون لیطفئو نور الله...» اظهار داشت: روزی که اباعبدالله الحسین (ع) را در سرزمین کربلا به خون کشیدند و جنایت‌های بی‌سابقه‌ای را در تاریخ رقم زدند، تصور دشمنان اسلام این بود که پیروز شده‌اند، نور الهی را خاموش کرده‌اند و به هدف خود رسیده‌اند، اما خداوند ثابت کرد که نور حق خاموش‌شدنی نیست.

 

وی امام حسین (ع) را نماد و مصداق اتم و روشن حق بر روی زمین دانست و افزود: روز به روز از آن تاریخ تا قیامت، اباعبدالله (ع) درخشنده‌تر از گذشته باقی خواهند ماند، باشکوه‌تر از گذشته هدایت‌گری خواهند کرد و نجات‌بخش بشریت خواهند بود.

 

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران نمونه بارز این سخن را رویداد پیاده‌روی اربعین حسینی دانست و تصریح کرد: پیاده‌روی اربعین امروز به عنوان نماد پیروزی شیعه مطرح است و هر سال بر شور، نشاط و تبلور آن افزوده می‌شود تا همه دنیا شاهد عظمت پیام اباعبدالله الحسین (ع) و حقانیت اهل بیت عصمت و طهارت باشند.

 

وی اظهار امیدواری کرد این شور و شعور همواره رو به افزایش و زمینه‌ساز قیام منجی عالم بشریت باشد.

 

حجت‌الاسلام حسینی یکی از پدیده‌های مهم همایش بزرگ عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) را حضور روبه افزایش پیروان سایر ادیان و مذاهب در آن دانست و گفت: برخی از این اشخاص نیز به برکت همین حضور مسلمان می‌شوند.

 

وی حضور اقشار مختلف مردم از زن و مرد، پیر و جوان، معلول، کم‌توان در این پیاده‌روی عظیم را نمادی از عشق‌ورزی به ساحت امام حسین (ع) ذکر کرد و افزود: اباعبدالله الحسین (ع) در سال 61 هجری هر چه در توان داشتند در راه خدا بذل کردند، چنان که در زیارت اربعین می‌خوانیم امام حسین (ع) قطرات آخر خون قلبش را بذل کردند تا مردم را از جهالت و سرگردانی نجات دهند و امروز مردم همه توان خود را در راه امام حسین (ع) بذل می‌کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: برخی از مردم که به حداقل‌های زندگی محتاج هستند نیز آنچه را در توان دارند برای خدمت به زائران امام حسین (ع) در طبق اخلاص می‌نهند و کار را با عشق بابرکت می‌کنند.

 

انتهای پیام/

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۹
وصال tv گروه فرهنگی و هنری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی