گروه فرهنگی هنری وصال TV

گروه فرهنگی هنری وصال tv

کد اخبار

فروشگاه شارژ - وصال TV ,وصال TV جدید ترین ویدیو ,وصال TV

تجلیل از طلاب بسیجی در قم

پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۳ ق.ظ


همزمان با هفته بسیج در مراسمی از طلاب ممتاز بسیجی مدرسه فیضیه قم تجلیل شد .

 

 

 

در این مراسم که شب گذشته در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه قم برگزار شد از 6طلبه ممتاز این مدرسه به نمایندگی از سایر طلاب بسیجی قدردانی  شد.


حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با بیان اینکه طلاب بسیجی نقش مهمی در توسعه و ترویج تفکر اصیل انقلابی دارند گفت : انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر گفتمان نبوی و علوی شکل گرفته که تبلوار آن در گفتمان امام و  رهبری دیده می شود .


وی توجه به استحکام درونی نظام و تکیه بر توان نیروهای داخلی و مبارزه با نظام ظلم و جور را ازجمله اصول و مبانی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت : بسیاری از دستاوردها و پیشرفت های نظام اسلامی و نفوذ تفکر انقلاب درکشورهای دیگر در پرتو همین اصول و مبانی به دست آمده است .


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشر و گسترش تفکر بسیجی را رسالت خطیر امروز طلاب دانست و گفت : حفظ انقلاب و دستاوردهای آن از جمله وظایف طلاب بسیجی است که باید از طریق سخنرانی ها و منبرها مردم را با مبانی و تفکر اصیل انقلاب اسلامی آشنا کنند.

انتهای پیام /

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۶
وصال tv گروه فرهنگی و هنری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی